Șef Birou evidență tablou – Filiala Iași

Corpul Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România organizează concurs la sediul Filialei CECCAR Iași din Str. Barbu Lăutaru nr. 1jud. Iași, în vederea ocupării postului de șef Birou evidență tablou, cu contract de muncă pe perioadă nedeterminată și program de lucru de 8 ore/zi.

Condiţiile generale pentru persoana care participă la concurs:
  • cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
  • cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
  • vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  • capacitate deplină de exerciţiu;
  • starea de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
  • îndeplineşte condiţiile de studii şi, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului;
  • nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
Condiţii specifice și cerințe de participare la concurs:
  • studii superioare economice;
  • capacitate de analiză şi sinteză;
  • abilităţi excelente de organizare, prioritizare şi comunicare;
  • rezistenţă la stres, flexibilitate, atenţie la detalii, minuţios, perseverenţă şi disponibilitate pentru program prelungit;
  • cunoştinţe Microsoft Office, nivel mediu;
  • comportament profesional integru şi conduită ireproşabilă.
  Concursul se desfăşoară la sediul Filialei CECCAR Iași, după cum urmează:
  • dosarele de înscriere se vor depune până la data 12.09.2019, inclusiv, după următorul program: de luni până vineri între orele 9.00-17.00, la sediul Filialei CECCAR Iași;
  • susținerea interviului și testarea pentru verificarea cunoștințelor profesionale au loc la data de 19.09.2019, între orele 10.00-14.00;
  • comunicarea rezultatelor concursului se face prin specificarea menţiunii «admis» sau «respins» prin afişare la sediul Filialei CECCAR Iași.
Acte necesare pentru dosarul de înscriere la concurs:
  • cerere de înscriere la concurs;
  • CV-ul semnat pe fiecare pagină;
  • copia actului de identitate ;
  • copiile diplomelor de studii şi a altor acte care să ateste efectuarea unor specializări;
  • copia carnetului de muncă sau, dupa caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării postului (conform Ordinului ANFP nr. 192/2013 pentru aprobarea formatului standard al adeverinţei care atestă vechimea în muncă şi vechimea în specialitatea studiilor);
  • adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate (adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii Publice).                               
BIBLIOGRAFIE
  • Ordonanța Guvernului nr. 65/19 august 1994 privind organizarea activității de expertiză contabilă și a contabililor autorizați, republicată;
  • Regulamentul de Organizare și Funcționare a Corpului Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România, republicat;
  • Standardul profesional nr. 38 privind pregătirea profesională continua a profesioniștilor contabili.


Șef Birou stagiu și pregătire profesională – Filiala Harghita

Corpul Experților Contabili și Contabililor Autorizați din Romania organizează concurs, la sediul Filialei CECCAR Harghita din Str. Harghita nr. 11jud. Harghita, în vederea ocupării postului de șef Birou stagiu și pregătire profesională, cu contract de muncă pe perioadă nedeterminată și program de lucru de 8 ore/zi.

Condiţiile generale pentru persoana care participă la concurs:
  • cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
  • cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
  • vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  • capacitate deplină de exerciţiu;
  • starea de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
  • îndeplineşte condiţiile de studii şi, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului;
  • nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
Condiţii specifice și cerințe de participare la concurs:
  • studii superioare finalizate;
  • capacitate de analiză şi sinteză;
  • abilităţi excelente de organizare, prioritizare şi comunicare;
  • rezistenţă la stres, flexibilitate, atenţie la detalii, minuţios, perseverenţă şi disponibilitate pentru program prelungit;
  • cunoştinţe Microsoft Office, nivel mediu;
  • comportament profesional integru şi conduită ireproşabilă.
  Concursul se desfăşoară la sediul Filialei CECCAR Harghita din Str. Harghita nr. 11, jud. Harghita, după cum urmează:
  • dosarele de înscriere se vor depune până la data 19.08.2019, inclusiv, după următorul program: de luni până vineri între orele 9.00-17.00, la sediul Filialei CECCAR Harghita;
  • proba scrisă și susținerea interviului au loc în data de 21.08.2016, începând cu ora 9.00;
  • comunicarea rezultatelor concursului se face prin specificarea menţiunii «admis» sau «respins» prin afişare la sediul Filialei CECCAR Harghita.
Acte necesare pentru dosarul de înscriere la concurs:
  • cerere de înscriere la concurs;
  • CV-ul semnat pe fiecare pagină;
  • copia actului de identitate;
  • copiile diplomelor de studii şi a altor acte care să ateste efectuarea unor specializări;
  • copia carnetului de muncă sau, dupa caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării postului (conform Ordinului ANFP nr. 192/2013 pentru aprobarea formatului standard al adeverinţei care atestă vechimea în muncă şi vechimea în specialitatea studiilor);
  • adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate (adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii Publice).
  BIBLIOGRAFIE
  • Ordonanța Guvernului nr. 65/19 august 1994 privind organizarea activității de expertiză contabilă și a contabililor autorizați, republicată;
  • Regulamentul de Organizare și Funcționare a Corpului Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România, republicat;
  • Standardul profesional nr.38 privind pregătirea profesională continua a profesioniștilor contabili.


Anunț angajare redactor/corector de carte

Corpul Experților Contabili și Contabililor Autorizați din Romania organizează concurs, la sediul Aparatului Central din str. Intrarea Pielari nr. 1, sector 4, București, în vederea ocupării unui post de redactor/corector de carte, pe durata determinată, în cadrul Editurii CECCAR.

Condiţiile generale de participare:

  • are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
  • cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
  • are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  • are capacitate deplină de exerciţiu;
  • are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
  • îndeplineşte condiţiile de studii şi, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului;
  • nu a fost condamnat definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.

Condiţii specifice și cerințe:

  • studii superioare finalizate (Facultatea de Litere);
  • cunoștințe solide de limba română;
  • experiență relevantă în lucrul cu textul (cel puțin 3 ani pe un post similar);
  • experiență în redactarea de carte reprezintă un avantaj;
  • cunoștințe foarte bune de operare PC (program editare Word);
  • capacitate de organizare , analiză și sinteză;
  • persoană atentă, cu foarte bun management al timpului;

Descrierea postului:

  • corectează și redactează cărți în domeniul economic;
  • participă la întregul proces editorial ;
  • ține legătura cu autorii, tipografia și alți colaboratori externi;
  • colaborează cu membrii echipei.

Dosarele de înscriere se vor depune de luni până vineri, între orele 8.00-16.00, la sediul CECCAR din București, Intrarea Pielari nr. 1, sector 4:

  • proba scrisă și proba de verificare a competențelor de utilizare PC au loc în data de 9.08.2019, ora 10.00;
  • susținerea interviului are loc la data de 9.08.2019, ora 12.00.

Acte necesare pentru dosarul de înscriere:

  • cerere de înscriere la concurs;
  • CV-ul semnat pe fiecare pagină.


ANUNȚ ANGAJARE
Corpul Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România – Filiala București 
Denumire post: Auditor de calitate (două posturi)
Tipul postului: Normă întreagă, perioadă nedeterminată
  Nivel carieră: Studii superioare economice și deține calitatea de expert contabil
           Condiţii generale:  
  1. are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  2. cunoaște foarte bine limba română, scris și vorbit;
  3. are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  4. are capacitate deplină de exercițiu;
  5. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza   adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  6. îndeplinește condițiile de studii și de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului;
  7. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
              Ne dorim ca noul nostru coleg/noua noastră colegă să aibă următoarele calități și aptitudini:  
  • studii superioare economice;
  • are calitatea de expert contabil și experiență profesională de minimum 5 ani;
  • experiența în relații cu publicul reprezintă un avantaj;
  • capacitate de analiză și sinteză a informațiilor;
  • încredere și siguranță;
  • capacitate de asimilare rapidă a informațiilor noi;
  • excelente abilități de comunicare (verbal, nonverbal), amabilitate, abilitatea de a lucra atât în echipă, cât și individual;
  • participă și îndeplinește oricare sarcini în cadrul acțiunilor/activităților ce necesită implicarea întregii echipe;
  • rezistență la stres, flexibilitate, atenție la detalii, minuțios, perseverență;
  • cunoștințe Microsoft Office, nivel bun;
  • comportament profesional integru și conduită ireproșabilă.
            Descrierea generală a responsabilităților:  
  • Auditează lucrările de expertiză contabilă judiciară și opiniile separate ale experților contabili consilieri ai părților, după caz, prezentate înainte de depunerea acestora la organele care le-au solicitat;
  • Verifică starea de independență a expertului contabil în raport cu cauza și mandatul primit, pe baza declarației date pe propria răspundere și semnată de către expertul contabil;
  • Îndrumă membrii instituției în aplicarea legislației și reglementărilor în domeniu, a Codului etic național al profesioniștilor contabili și a normelor profesionale emise de către instituție;
  • Întocmește referat (dacă este cazul), pentru nerespectarea normelor profesionale la întocmirea raportului de expertiză contabilă judiciară prezentat auditului de calitate;
  • La solicitarea comisiei de disciplină, întocmește referat pentru nerespectarea normelor profesionale la întocmirea raportului de expertiză contabilă judiciară;
  • Semnalează problemele deosebite ivite în activitatea auditului de calitate a expertizelor contabile judiciare;
  • Înregistrează în format electronic Registrul de evidență a lucrărilor de expertiză contabilă judiciară;
  • Își actualizează permanent cunoștințele în ceea ce privește normele aplicabile din sfera de activitate;
  • Colaborează și menține legătura cu toți colegii pentru bunul mers al activității.
Ce oferim:  
  • Mediu de lucru plăcut și profesionist;
  • Bonuri de masă;
  • Tichete de vacanță;
  • Concediu de odihnă plătit corelat cu vechimea totală în muncă (între 20 și 30 zile lucrătoare);
  • Posibilități de dezvoltare profesională și instruire constantă.
  Dacă sunteți interesat/interesată, vă invităm să trimiteți CV-ul dumneavoastră pe adresa de e-mail: resurseumane@ceccaro.ro, urmand ca persoanele selectate să fie contactate pentru participarea la interviu și susținerea probei scrise. Proba scrisă constă în verificarea abilităților de utilizare a calculatorului, precum și întrebări din bibliografia prevăzută pentru acest post. Interviul și susținerea probei scrise vor avea loc în data de 24.07.2019, ora 11.00, la sediul CECCAR din Intrarea Pielari, nr. 1, sector 4, București.                
Bibliografia necesară    
  1. Ordonanța Guvernului nr. 65/19 august 1994 privind organizarea activității de expertiză contabilă și a contabililor autorizați, republicată;
  2. Regulamentul de Organizare și Funcționare a Corpului Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România, republicat;
  3. Regulamentul privind auditul de calitate în domeniul serviciilor contabile;
  4. Standardul profesional nr. 35 privind expertizele contabile;
  5. Codul etic național al profesioniștilor contabili.


Șef Birou administrativ – Filiala CECCAR Vrancea

Corpul Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România organizează concurs, la sediul Filialei CECCAR Vrancea din Str. Scarlat Târnavitu nr. 5, jud. Vrancea, în vederea ocupării postului de șef Birou administrativ, cu contract de muncă pe perioadă nedeterminată și program de lucru de 8 ore/zi.

Condiţiile generale pentru persoana care participă la concurs:

  • cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
  • cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
  • vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  • capacitate deplină de exerciţiu;
  • starea de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
  • îndeplineşte condiţiile de studii şi, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului;
  • nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
Condiţii specifice și cerințe de participare la concurs

  • studii superioare finalizate;
  • capacitate de analiză şi sinteză;
  • abilităţi excelente de organizare, prioritizare şi comunicare;
  • rezistenţă la stres, flexibilitate, atenţie la detalii, minuţios, perseverenţă şi disponibilitate pentru program prelungit;
  • cunoştinţe Microsoft Office, nivel mediu;
  • comportament profesional integru şi conduită ireproşabilă.
  Concursul se desfăşoară la sediul Filialei CECCAR Vrancea din Str. Scarlat Târnavitu nr. 5, jud. Vrancea, după cum urmează:

  • dosarele de înscriere se vor depune până la data 21.06.2019, inclusiv, după următorul program: de luni până vineri între orele 9.00-17.00, la sediul Filialei CECCAR Vrancea;
  • proba scrisă și susținerea interviului au loc în data de 26.06.2016, începând cu ora 9.00;
  • comunicarea rezultatelor concursului se face prin specificarea menţiunii «admis» sau «respins» prin afişare la sediul Filialei CECCAR Vrancea.
Acte necesare pentru dosarul de înscriere la concurs:

  • cerere de înscriere la concurs;
  • CV-ul semnat pe fiecare pagină;
  • copia actului de identitate;
  • copiile diplomelor de studii şi a altor acte care să ateste efectuarea unor specializări;
  • copia carnetului de muncă sau, dupa caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării postului (conform Ordinului ANFP nr. 192/2013 pentru aprobarea formatului standard al adeverinţei care atestă vechimea în muncă şi vechimea în specialitatea studiilor);
  • adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate (adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii Publice).
  BIBLIOGRAFIE:

  •  Ordonanța Guvernului nr. 65/19 august 1994 privind organizarea activității de expertiză contabilă și a contabililor autorizați, republicată;
  • Regulamentul de Organizare și Funcționare a Corpului Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România, cu modificãrile și completãrile ulterioare;
  • Ordin nr. 2.634 din 2015 privind documentele financiar-contabile;
  • Decret nr. 209 din  5 iulie 1976 pentru aprobarea Regulamentului operațiilor de casă;
  • Ordin 3.103/2017 privind aprobarea Reglementãrilor Contabile pentru persoanele juridice fara scop patrimonial;
  • Legea nr. 82/1991 a contabilitãții, actualizată;
  • Legea nr. 70/2015 pentru întărirea disciplinei financiare privind operaţiunile de încasări şi plăţi în numerar;
  • Ordinul nr. 2.861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea și efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor și capitalurilor proprii;
  • Ordonanţa de urgenţă nr. 28/1999 republicată privind obligaţia operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscal;
  • Metodologia de acordare a vizei anuale pentru exercitarea profesiei de expert contabil și contabil autorizat;
  • Metodologia de stabilire a cotizațiilor de membru;
  • Sistemul de cotizații în cadrul CECCAR.


Șef birou stagiu și pregătire profesională – Filiala CECCAR Harghita

Corpul Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România organizează concurs la sediul Filialei CECCAR Harghita, din Str. Harghita nr. 11, în vederea ocupării postului de șef Birou stagiu și pregătire profesională, cu contract de muncă pe perioadă nedeterminată și program de lucru de 8 ore/zi.

Condiţiile generale pentru persoana care participă la concurs:
  • cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
  • cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
  • vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  • capacitate deplină de exerciţiu;
  • starea de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
  • îndeplineşte condiţiile de studii şi, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului;
  • nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
Condiţii specifice și cerințe de participare la concurs:
  • studii superioare economice;
  • capacitate de analiză şi sinteză;
  • abilităţi excelente de organizare, prioritizare şi comunicare;
  • rezistenţă la stres, flexibilitate, atenţie la detalii, minuţios, perseverenţă şi disponibilitate pentru program prelungit;
  • cunoştinţe Microsoft Office, nivel mediu;
  • comportament profesional integru şi conduită ireproşabilă.
Concursul se desfăşoară la sediul Filialei CECCAR Harghita, după cum urmează:
  • dosarele de înscriere se vor depune până la data 23 aprilie 2019 inclusiv, după următorul program: de luni până vineri între orele 9.00-17.00 la sediul Filialei CECCAR Harghita;
  • proba scrisă are loc în data de 24 aprilie 2019, ora 9.00;
  • susținerea interviului are loc la data de 24 aprilie 2019, ora 9.00;
  • comunicarea rezultatelor concursului se face prin specificarea menţiunii «admis» sau «respins» prin afişare la sediul filialei CECCAR Harghita.
Acte necesare pentru dosarul de înscriere la concurs:
  • cerere de înscriere la concurs;
  • CV-ul semnat pe fiecare pagină;
  • copia actului de identitate;
  • copiile diplomelor de studii şi a altor acte care să ateste efectuarea unor specializări;
  • copia carnetului de muncă sau, dupa caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării postului (conform Ordinului ANFP nr. 192/2013 pentru aprobarea formatului standard al adeverinţei care atestă vechimea în muncă şi vechimea în specialitatea studiilor);
  • adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate (adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii Publice).
BIBLIOGRAFIE
  • Ordonanța Guvernului nr. 65/19 august 1994 privind organizarea activității de expertiză contabilă și a contabililor autorizați, republicată;
  • Regulamentul de Organizare și Funcționare a Corpului Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România, republicat;
  • Standardul profesional nr.38 privind pregătirea profesională continua a profesioniștilor contabili.


Posturi vacante Filiala CECCAR Bihor: secretar și sef Birou stagiu și dezvoltare profesională

Corpul Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România organizează concurs la sediul Filialei CECCAR Bihor din Str. Emanuil Gojdu nr. 29, Bl. A9, Et. 1, jud. Bihor, în vederea ocupării unui post de secretar, pe perioadă nedeterminată, și a unui post de Șef birou stagiu și dezvoltare profesională cu contract de muncă pe perioadă determinată și program de lucru de 8 ore/zi.

Condiţiile generale pentru persoana care participă la concurs:

  • cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
  • cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
  • vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  • capacitate deplină de exerciţiu;
  • starea de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
  • îndeplineşte condiţiile de studii şi, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului;
  • nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.

Condiţii specifice și cerințe de participare la concurs:

  • studii superioare economice;
  • capacitate de analiză şi sinteză;
  • abilităţi excelente de organizare, prioritizare şi comunicare;
  • rezistenţă la stres, flexibilitate, atenţie la detalii, minuţiozitate, perseverenţă şi disponibilitate pentru program prelungit;
  • cunoştinţe Microsoft Office, nivel mediu;
  • comportament profesional integru şi conduită ireproşabilă.

Concursul se desfăşoară la sediul Filialei CECCAR Bihor, după cum urmează:

  • dosarele de înscriere se vor depune până la data 19.04.2019, ora 12.00, la sediul Filialei CECCAR Bihor;
  • proba scrisă, proba de verificare a abilităților de utilizare a calculatorului și interviul vor avea loc în data de 22.04.2019, ora 9.30, la sediul filialei Bihor;
  • comunicarea rezultatelor concursului se face prin specificarea menţiunii «admis» sau «respins» prin afişare la sediul Filialei CECCAR Bihor.

Acte necesare pentru dosarul de înscriere la concurs:

  • cerere de înscriere la concurs;
  • CV-ul semnat pe fiecare pagină;
  • copia actului de identitate ;
  • copiile diplomelor de studii şi a altor acte care să ateste efectuarea unor specializări;
  • copia carnetului de muncă sau, dupa caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării postului (conform Ordinului ANFP nr. 192/2013 pentru aprobarea formatului standard al adeverinţei care atestă vechimea în muncă şi vechimea în specialitatea studiilor);
  • adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate (adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii Publice).

BIBLIOGRAFIE:

  • Ordonanța Guvernului nr. 65/19 august 1994 privind organizarea activității de expertiză contabilă și a contabililor autorizați, republicată;
  • Regulamentul de Organizare și Funcționare a Corpului Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România, republicat;
  • Standardul profesional nr. 38 privind pregătirea profesională continua a profesioniștilor contabili.

INTALNIRE ANAF 11.04.2019 ora 11:00

Stimati colegi va aducem la cunostinta ca in data de 11 aprilie, ora 11:00, se organizeaza intalnirea lunara cu reprezentantii ANAF, ce va avea loc la sediul ANAF, sala de conferinte de la etajul 3.

In cadrul acestei intalniri se vor aborda urmatoarele tematici:

  1. Ordinul preşedintelui ANAF nr. 819 din 19 martie 2019 pentru aprobarea Procedurii privind organizarea Registrului entitãţilor/unităţilor de cult pentru care se acordă deduceri fiscale;
  2. Noutati legislative;
  3. Servicii electronice oferite de ANAF;
  4. HG 807/2014 pentru instituirea unor scheme de ajutor de stat;
  5. Calendarul obligaţiilor de declarare şi plată aferente lunii aprilie 2019.

Va rugam sa confirmati prezenta la adresa de email ceccarbotosani@ceccarbotosani.ro


Document de poziție

Document de poziție față de propunerile de modificare a Legii nr. 82/1991 și a OG.65/1994   

CECCAR recomandă includerea unor clauze speciale cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal în contractele încheiate de membri

 

În calitate de organism profesional care gestionează profesia contabilă în România, Corpul Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România (CECCAR) vine în sprijinul membrilor săi cu recomandarea includerii unor clauze speciale cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal încheiate de aceștia cu clienții lor, astfel încât acordurile încheiate să se alinieze la cadrul legal prevăzut de Regulamentul UE 679/2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (RGPD), precum și de Legea nr. 190 din 18 iulie 2018 privind măsuri de punere în aplicare a Regulamentului menționat.

Așadar, având în vedere importanța reglementărilor mai sus menționate și pentru a evita eventuale riscuri la care ar putea fi expuși, CECCAR le recomandă profesioniștilor contabili ca toate contractele pe care le încheie cu clienții să cuprindă și următoarele clauze:

1.1 Părțile trebuie să respecte normele și obligațiile impuse de legislația specială în vigoare privind protecția datelor cu caracter personal și înțeleg că normele europene din Regulamentul UE 679/2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (RGPD) precum și normele interne incidente, se aplică oricărui operator de date sau împuternicit situat în Uniunea Europeană și oricărei persoane care prelucrează date cu caracter personal ale persoanelor vizate situate în Uniunea Europeană sau care le furnizează servicii.

1.2 În înțelesul prevederilor RGPD, Beneficiarul (serviciilor contabile) are calitatea de Operator de date personale, iar Prestatorul (expertul contabil/contabilul autorizat) este Persoana împuternicită de operator (sau Împuternicit), care prelucrează date cu caracter personal în numele operatorului, în conformitate cu art. 28 și următoarele din Regulament.

1.3 Împuternicitul acționează numai în baza instrucțiunilor primite de la Operator și va prelucra datele cu caracter personal ale persoanelor vizate exclusiv în scopul executării obligațiilor asumate prin contract.

1.4 Operatorul este, în temeiul art. 24 din RGPD, responsabil pentru conformitatea cu cerințele Regulamentului 679/2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE, având obligația legală de a pune în aplicare măsuri tehnice și organizatorice și politici adecvate pentru ca cerințele RGPD să fie respectate și drepturile persoanelor vizate să fie protejate.

1.5 Nicio prevedere din acest contract nu degrevează părțile de responsabilitățile și obligațiile lor directe în materia conformității cu RGPD și a altor norme specifice în materia protecției persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal.

1.6 Clauzele de mai sus se referă strict la activitățile de prelucrare a datelor cu caracter personal, respectiv la măsurile tehnice și organizatorice privind securitatea prelucrării acestor date și nu aduc atingere independenței prestatorului în ceea ce privește respectarea și executarea serviciilor conform normelor legale și/sau profesionale, la termenele stipulate în acestea.


Raportul de activitate pentru anul 2018 pentru persoane fizice 

Raportul de activitate pentru anul 2018 pentru persoane juridice

Conform Hotararii Consiliului Superior al CECCAR nr. 19/491 din 18.01.2019 se mentin facilitatile financiare acordate membrilor Corpului pentru plata cotizatiei, valabile in anul 2018, si in anul 2019. Sistemul de cotizatii


Șef Birou administrativ – Filiala Teleorman

Corpul Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România organizează concurs la sediul Filialei CECCAR Teleorman din localitatea Alexandria, str. Negru Vodă nr. 127bis, în vederea ocupării postului de șef Birou administrativ.

Condiţiile generale pentru persoana care de participă la concurs:

  • are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
  • cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
  • are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  • are capacitate deplină de exerciţiu;
  • are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
  • îndeplineşte condiţiile de studii şi, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului;
  • nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
Condiţii specifice și cerințe de participare la concurs:

  • studii medii economice sau superioare economice;
  • cunoştinţe foarte bune de operare PC;
  • experinţa pe un post de economist constituie avantaj;
  • capacitate de organizare, analiză şi sinteză; adaptabilitate, perseverenţă, bune abilităţi de comunicare , rezistenţă la stres, flexibilitate, atenţie la detalii și minuţios;
  • comportament profesional integru şi conduită ireproşabilă.
Concursul se desfăşoară la sediul CECCAR Teleorman din localitatea Alexandria, str. Negru Vodă nr. 127bis:

  • dosarele de înscriere se vor depune până la data 07.03.2019  inclusiv, după următorul program: de luni până vineri între orele 10.00-15.00 la sediul CECCAR Teleorman;
  • proba scrisă, proba de verificare a competențelor de utilizare PC si interviul vor avea loc în data de 12.03.2019 incepand cu ora 10.00;
Acte necesare pentru dosarul de înscriere la concurs:

  • cerere de înscriere la concurs;
  • CV-ul semnat pe fiecare pagina;
  • copia actului de identitate;
  • adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate (adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii Publice).
Bibliografie:

  • Ordonanța Guvernului nr. 65/19 august 1994 privind organizarea activității de expertiză contabilă și a contabililor autorizați, republicată;
  • Legea 162/2017 privind auditul statutar al situaţiilor financiare anuale şi al situaţiilor financiare anuale consolidate şi de modificare a unor acte normative
  • Regulamentul de Organizare și Funcționare a Corpului Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România, modificat prin Conferința Națională extraordinară din 9.01.2017;
  • Ordin nr. 2634 din 2015 privind documentele financiar-contabile;
  • Decret nr. 209 din 5 iulie 1976 pentru aprobarea Regulamentului operatiilor de casa;
  • Ordin nr. 1.969 din 9 noiembrie 2007 privind aprobarea reglementarilor contabile pentru persoanele juridice făra scop patrimonial;
  • Legea nr. 82/1991 a contabilitatii, actualizată;
  • Legea nr. 227/2015- Codul Fiscal;
  • Legea 70/2015 pentru întărirea disciplinei financiare privind operaţiunile de încasări şi plăţi în numerar;
  • Normele nr. 5915/2008 privind elaborarea, aprobarea și executarea bugetului de venituri și cheltuieli, fluxurile financiare și evidența contabilă in cadrul CECCAR, cu modificările ulterioare;
  • Normele 5924/2008 privind organizarea și inventarierea CECCAR, cu modificările ulterioare;
  • Ordinul nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii;
  • Ordonanţa de urgenţă nr. 28/1999 republicată privind obligaţia operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscal;
  • Metodologia de stabilire a cotizațiilor de membru aprobată de Conferința Națională extraordinară din 9.01.2017;
  • Metodologia de acordare a vizei anuale pentru exercitarea profesiei de expert contabil și contabil autorizat aprobată de Conferința Națională extraordinară din 9.01.2017;
  • Sistemul de cotizații în cadrul CECCAR aprobat de Conferința Națională extraordinară din 9.01.2017.


Șef Birou stagiu și dezvoltare profesională continuă – Filiala CECCAR Bihor

Corpul Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România organizează concurs, la sediul Filialei CECCAR Bihor din localitatea Oradea, str. Independenței nr. 29, bloc A9, et. 1, în vederea ocupării postului de șef Birou stagiu și dezvoltare profesională continuă, pe durata determinată și program de 8 ore/zi.

Condițiile generale pentru persoana care participă la concurs:

  • are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
  • cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
  • are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  • are capacitate deplină de exerciţiu;
  • are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
  • îndeplineşte condiţiile de studii şi, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului;
  • nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
Condiţii specifice și cerințe de participare la concurs

  • studii medii economice sau superioare economice;
  • cunoştinţe foarte bune de operare PC;
  • experinţa pe un post de economist constituie avantaj;
  • capacitate de organizare, analiză şi sinteză;
  • adaptabilitate, perseverenţă, bune abilităţi de comunicare , rezistenţă la stres, flexibilitate, atenţie la detalii și minuţios;
  • comportament profesional integru şi conduită ireproşabilă.
Concursul se desfăşoară la sediul Filialei CECCAR Bihor din localitatea Oradea, str. Independenței nr. 29, bloc A9, et.1:

  • dosarele de înscriere se vor depune până la data 28.02.2019, inclusiv, după următorul program: de luni până vineri între orele 10.00-14.00, la sediul CECCAR Bihor;
  • proba scrisă și proba de verificare a competențelor de utilizare PC, precum și interviul au loc în data de 4.03.2019, începând cu ora 9.00.
Acte necesare pentru dosarul de înscriere la concurs:

  • cerere de înscriere la concurs;
  • CV-ul semnat pe fiecare pagină;
  • copia actului de identitate;
  • adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate (adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii Publice).
Bibliografie:

  • Ordonanța Guvernului nr. 65/19 august 1994 privind organizarea activității de expertiză contabilă și a contabililor autorizați, republicată;
  • Regulamentul de Organizare și Funcționare a Corpului Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România, republicat;
  • Metodologia de acordare a vizei, aprobată prin HCN nr. 78/9 ianuarie 2017.


Șef Birou evidență tablou – Filiala Satu Mare

Corpul Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România organizează concurs, la sediul Filialei CECCAR Satu Mare, din Municipiul Satu Mare, str. Rândunelelor nr. 3, în vederea ocupării postului de șef Birou evidență tablou, cu contract de muncă pe perioadă determinată și program de lucru de 8 ore/zi.

Condiţiile generale pentru persoana care participă la concurs:
 

  • cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
  • cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
  • vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  • capacitate deplină de exerciţiu;
  • starea de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
  • îndeplineşte condiţiile de studii şi, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului;
  • nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.

Condiţii specifice și cerințe de participare la concurs
 

  • studii superioare;
  • capacitate de analiză şi sinteză;
  • abilităţi excelente de organizare, prioritizare şi comunicare;
  • rezistenţă la stres, flexibilitate, atenţie la detalii, minuţios, perseverenţă şi disponibilitate pentru program prelungit;
  • cunoştinţe bune Microsoft Office;
  • comportament profesional integru şi conduită ireproşabilă.

Concursul se desfăşoară la sediul Filialei CECCAR Satu Mare, din Municipiul Satu Mare, str. Rândunelelor nr. 3, după cum urmează:
 

  • dosarele de înscriere se vor depune până la data 22.02.2019, inclusiv, de luni până vineri între orele 9.00-17.00, la sediul Filialei CECCAR Satu Mare;
  • proba scrisă, proba de verificare a abilităților de utilizare a calculatorului, precum și susținerea interviului va avea loc în data de 26.02.2019, ora 13.00;
  • comunicarea rezultatelor concursului se face prin specificarea menţiunii «admis» sau «respins», prin afişare la sediul Filialei CECCAR Satu Mare.

Acte necesare pentru dosarul de înscriere la concurs:
 

  • cerere de înscriere la concurs;
  • CV-ul semnat pe fiecare pagină;
  • copia actului de identitate ;
  • copiile diplomelor de studii şi a altor acte care să ateste efectuarea unor specializări;
  • copia carnetului de muncă sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării postului (conform Ordinului ANFP nr. 192/2013 pentru aprobarea formatului standard al adeverinţei care atestă vechimea în muncă şi vechimea în specialitatea studiilor);
  • adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate (adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii Publice).

BIBLIOGRAFIE:
 

  • Ordonanța Guvernului nr. 65/19 august 1994 privind organizarea activității de expertiză contabilă și a contabililor autorizați, republicată;
  • Regulamentul de Organizare și Funcționare a Corpului Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România, republicat;
  • Metodologia de acordare a vizei aprobate prin HCN nr. 78/9 ianuarie 2017.

Metodologia de acordare a vizei anuale


Auditor de calitate in cadrul filialei CECCAR Caras

Corpul Experților Contabili și Contabililor Autorizați din Romania, organizează concurs la sediul Filialei CECCAR  Caras Severin din localitatea Resita Str. G.A. Petculescu bl.7 sc. 1 ap. 1 jud. CarasSeverin în vederea ocupării postului de auditor de calitate cu contract de munca pe perioadă nedeterminată cu program de lucru de 8 ore/zi. Condiţiile generale pentru persoana care participă la concurs:
  1. are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
  2. cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
  3. are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  4. are capacitate deplină de exerciţiu;
  5. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
  6. îndeplineşte condiţiile de studii şi, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului;
  7. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
Condiţii specifice și cerințe de participare la concurs:
  • studii superioare economice;
  • are calitatea de expert contabil și experiențã profesionalã de minimum 5 ani;
  • capacitate de analiză şi sinteză;
  • abilităţi excelente de organizare, prioritizare şi comunicare;
  • rezistenţă la stres, flexibilitate, atenţie la detalii, minuţios, perseverenţă şi disponibilitate pentru program prelungit;
  • cunoştinţe Microsoft Office, nivel mediu;
  • comportament profesional integru şi conduită ireproşabilă.
Concursul se desfăşoară la sediul Filialei CECCAR  Caras Severin din localitatea Resita Str. G.A. Petculescu bl.7 sc. 1 ap.1 Județul Caras Severin, după cum urmează :
  • dosarele de înscriere se vor depune până la data 10.01.2019.  inclusiv, după următorul program: de luni până vineri între orele 10.00-14.00 la sediul filialei CECCAR Caras Severin;
  • proba scrisă –14.01.2019 ora 14.00
  • proba de verificare a competențelor de utilizare PC au loc în data de 14.01.2019 ora 15.00;
  • susținerea interviului are loc la data de 14.01.2019 ora 15,30
Acte necesare pentru dosarul de înscriere la concurs:
  1. cerere de înscriere la concurs;
  2. CV- ul semnat pe fiecare pagină din care să rezulte numărul total de expertize efectuate;
  3. copia actului de identitate ;
  4. copiile diplomelor de studii şi a altor acte care să ateste efectuarea unor specializări;
  5. copia carnetului de muncă sau, dupa caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării postului (conform Ordinului ANFP nr. 192/2013 pentru aprobarea formatului standard al adeverinţei care atestă vechimea în muncă şi vechimea în specialitatea studiilor);
  6. cazierul judiciar;
  7. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate (adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii Publice).                         
    BIBLIOGRAFIE
  1. Ordonanța Guvernului nr. 65/19 august 1994 privind organizarea activității de expertiză contabilă și a contabililor autorizați, republicată;
  2. Regulamentul de Organizare și Funcționare a Corpului Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România, republicat;
  3. Regulamentul privind auditul de calitate în domeniul serviciilor contabile;
  4. Ghidul auditorului de calitate în domeniul serviciilor contabile;
  5. Standardul profesional nr.35 privind expertizele contabile;
  6. Codul etic national al profesioniștilor contabili.


Redactor – Editura CECCAR

Corpul Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România organizează concurs, la sediul Aparatului Central din str. Intrarea Pielari nr. 1, sector 4, București, în vederea ocupării unui post de redactor, pe durată determinată, în cadrul Editurii CECCAR.

Condiţiile generale de participare:
  • are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
  • cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
  • are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  • are capacitate deplină de exerciţiu;
  • are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
  • îndeplineşte condiţiile de studii şi de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului;
  • nu a fost condamnat definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
Condiţii specifice și cerințe
  • studii superioare finalizate (Facultatea de Litere);
  • cunoștințe solide de limba română;
  • experiență relevantă în lucrul cu textul (cel puțin trei ani pe un post similar);
  • experiență în redactarea de carte reprezintă un avantaj;
  • cunoștințe foarte bune de operare PC (program editare Office Word);
  • capacitate de organizare, analiză și sinteză;
  • persoană atentă, cu foarte bun management al timpului;
Descrierea postului:
  • corectează și redactează cărți în domeniul economic;
  • participă la întregul proces editorial;
  • ține legatura cu autorii, tipografia și alți colaboratori externi;
  • colaborează cu membrii echipei.
Dosarele de înscriere se vor depune până la data de 7.01.2019 inclusiv, după următorul program: de luni până vineri între orele 8.00-16.00 la sediul CECCAR din București, Intrarea Pielari nr. 1, sector 4. Proba scrisă și proba de verificare a competențelor de utilizare PC au loc în data de 9.01.2019, ora 11.00, iar susținerea interviului are loc la data de 9.01.2019, ora 12.30.

Acte necesare pentru dosarul de înscriere:
  • Cerere de înscriere la concurs;
  • CV-ul semnat pe fiecare pagină.


Şef birou administrativ în cadrul filialei Dâmboviţa

Corpul Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România organizează concurs, la sediul filialei CECCAR Dâmbovița din localitatea Târgoviște str. Gimnaziului nr. 82, în vederea ocupării unui post de șef birou administrativ, cu normă întreagă de 8 ore/zi. Condiţiile generale pentru persoana care participă la concurs:

  1. are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  2. cunoaște foarte bine limba română, scris și vorbit;
  3. are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  4. are capacitate deplină de exercițiu;
  5. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  6. îndeplinește condițiile de studii și de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului;
  7. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

Condiții specifice și cerințe de participare la concurs:

  • studii superioare economice sau medii economice
  • capacitate de analiză și sinteză;
  • capacitate de asimilare rapidă a informațiilor noi;
  • excelente abilități de comunicare (verbal, nonverbal), amabilitate și muncă în echipă;
  • rezistență la stres, flexibilitate, atenție la detalii, minuțios, perseverență;
  • cunoștințe Microsoft Office, nivel bun;
  • navigare internet;
  • capacitate de sistematizare, analiză și sinteza informațiilor;
  • comportament profesional integru și conduită ireproșabilă.

Concursul se desfășoară la sediul filialei CECCAR Dâmbovița din localitatea Târgoviște str. Gimnaziului nr. 82 , după cum urmează :

  • dosarele de înscriere se vor depune la sediul filialei CECCAR Dâmbovița sau pe email ceccardambovita@ceccardambovita.ropână la data de 05 decembrie 2018, ora 13.00 și vor fi prezentate în original, la sediu în ziua concursului.
  • proba scrisă constă în verificarea cunoștințelor profesionale dobândite (inclusiv întrebări din bibliografie), proba de verificare a abilităților de utilizare a calculatorului precum și susținerea interviului vor avea loc în data de 05 decembrie 2018, ora 14.00;

Acte necesare pentru dosarul de înscriere la concurs:

  1. cerere de înscriere la concurs scrisă de mână și semnată;
  2. CV semnat pe fiecare pagină;
  3. copia actului de identitate;
  4. copiile diplomelor de studii;
  5. copia carnetului de muncă sau, după caz, o adeverință care să ateste vechimea în muncă și, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării postului (conform Ordinului ANFP nr. 192/2013 pentru aprobarea formatului standard al adeverinței care atestă vechimea în muncă și vechimea în specialitatea studiilor);
  6. adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate (adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății Publice.

BIBLIOGRAFIE

  1. Ordonanța Guvernului nr. 65/19 august 1994 privind organizarea activității de expertiză contabilă și a contabililor autorizați, republicată;
  2. Regulamentul de Organizare și Funcționare a Corpului Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România, modificat prin Conferința Națională extraordinară din 9.01.2017;
  3. Ordin nr. 2634 din 2015 privind documentele financiar-contabile;
  4. Decret nr. 209 din 5 iulie 1976 pentru aprobarea Regulamentului operatiilor de casa;
  5. Ordin 3103/2017 privind aprobarea Reglementarilor Contabile pentru persoanele juridice fara scop patrimonial
  6. Legea nr. 82/1991 a contabilitatii, actualizată;
  7. Legea nr. 227/2015- Codul Fiscal;
  8. Legea 70/2015 pentru întărirea disciplinei financiare privind operaţiunile de încasări şi plăţi în numerar;
  9. Normele nr. 5915/2008 privind elaborarea, aprobarea și executarea bugetului de venituri și cheltuieli, fluxurile financiare și evidența contabilă in cadrul CECCAR, cu modificările ulterioare (se procură de la sediul filialei CECCAR Dâmbovița);
  10. Normele 5924/2008 privind organizarea și inventarierea CECCAR, cu modificările ulterioare (se procură de la sediul filialei CECCAR Dâmbovița);
  11. Ordinul nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii;
  12. Ordonanţa de urgenţă nr. 28/1999 republicată privind obligaţia operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscal;
  13. Metodologia de acordare a vizei aprobate prin HCN nr.78/9 ianuarie 2017 (se procură de la sediul filialei CECCAR Dâmbovița);
  14. Metodologia de acordare a vizei anuale pentru exercitarea profesiei de expert contabil și contabil autorizat aprobată de Conferința Națională extraordinară din 9.01.2017 (se procură de la sediul filialei CECCAR Dâmbovița);
  15. Sistemul de cotizații în cadrul CECCAR aprobat de Conferința Națională extraordinară din 9.01.2017(se procură de la sediul filialei CECCAR Dâmbovița);

Sef birou evidență tablou in cadrul filialei Sibiu

Corpul Experților Contabili și Contabililor Autorizați din Romania, organizează concurs la sediul Filialei CECCAR Sibiu din localitatea Sibiu, Soseaua Alba Iulia Nr. 12, jud. Sibiuîn vederea ocupării postului de sef birou evidență tablou cu contract de munca pe perioadă nedeterminată si program de lucru de 8 ore/zi. Condiţiile generale pentru persoana care participă la concurs:

  1. cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
  2. cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
  3. vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  4. capacitate deplină de exerciţiu;
  5. starea de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
  6. îndeplineşte condiţiile de studii şi, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului;
  7. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.

Condiţii specifice și cerințe de participare la concurs:

  • studii superioare;
  • capacitate de analiză şi sinteză;
  • abilităţi excelente de organizare, prioritizare şi comunicare;
  • rezistenţă la stres, flexibilitate, atenţie la detalii, minuţios, perseverenţă şi disponibilitate pentru program prelungit;
  • cunoştinţe bune Microsoft Office;
  • comportament profesional integru şi conduită ireproşabilă.

Concursul se desfăşoară la sediul Filialei CECCAR Sibiu din localitatea Sibiu, Soseaua Alba Iulia Nr. 12, jud. Sibiu, după cum urmează :

  • dosarele de înscriere se vor depune până la data 07.12.2018  inclusiv, după următorul program: de luni până vineri între orele 09,00-17,00 la sediul filialei CECCAR Sibiu
  • proba scrisă are loc în data de 12.12.2018  ora 13,00;
  • proba de verificare a abilităților  de utilizare a calculatorului  are loc în data de 12.12.2018  ora 14,00;
  • susținerea interviului are loc la data de 12.12.2018  orele 15,00;
  • comunicarea rezultatelor concursului se face prin specificarea menţiunii «admis» sau «respins» prin afişare la sediul filialei CECCAR Sibiu.

Acte necesare pentru dosarul de înscriere la concurs:

  1. cerere de înscriere la concurs;
  2. CV- ul semnat pe fiecare pagină;
  3. copia actului de identitate ;
  4. copiile diplomelor de studii şi a altor acte care să ateste efectuarea unor specializări;
  5. copia carnetului de muncă sau, dupa caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării postului (conform Ordinului ANFP nr. 192/2013 pentru aprobarea formatului standard al adeverinţei care atestă vechimea în muncă şi vechimea în specialitatea studiilor);
  6. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate (adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii Publice).

BIBLIOGRAFIE

  1. Ordonanța Guvernului nr. 65/19 august 1994 privind organizarea activității de expertiză contabilă și a contabililor autorizați, republicată;
  2. Regulamentul de Organizare și Funcționare a Corpului Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România, republicat;
  3. Metodologia de acordare a vizei aprobate prin HCN nr.78/9 ianuarie 2017

Consilier juridic în cadrul Direcției Juridice Resurse Umane și Achiziții

Corpul Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România organizează concurs, la sediul Aparatului Central  din București, str. Intrarea Pielari nr. 1, sector 4, în vederea ocupării postului de consilier juridic  în cadrul Direcției Juridice Resurse Umane și Achiziții Condiţiile generale pentru persoana care participă la concurs:

  1. are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  2. cunoaște foarte bine limba română, scris și vorbit;
  3. are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  4. are capacitate deplină de exercițiu;
  5. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  6. îndeplinește condițiile de studii și de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului;
  7. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

Condiții specifice și cerințe de participare la concurs:

  • studii superioare juridice
  • capacitate de analiză și sinteză;
  • exeperiență in domeniu juridic și resurse umane, de minim 3 ani;
  • capacitate de asimilare rapidă a informațiilor noi;
  • excelente abilități de comunicare, amabilitate și muncă în echipă;
  • rezistență la stres, flexibilitate, atenție la detalii, minuțios, perseverență;
  • cunoștințe Microsoft Office, nivel foarte bun;
  • capacitate de sistematizare, analiză și sinteza informațiilor;
  • comportament profesional integru și conduită ireproșabilă.

Concursul se desfășoară la sediul CECCAR – Aparatul Central din București, Str. Intrarea Pielari nr. 1 sector 4 , după cum urmează :

  • dosarele de înscriere se vor depune pe adresa de email resurseumane@ceccaro.ro până la data de 12.12.2018  ora 16,00 și vor fi prezentate în original, la sediu în ziua concursului.
  • proba scrisă constând în verificarea cunoștințelor profesionale dobândite (inclusiv întrebări din bibliografie), proba de verificare a abilităților de utilizare a calculatorului precum și susținerea interviului vor avea loc în data de 14.12.2018 ora 11.00;

Acte necesare pentru dosarul de înscriere la concurs:

  1. cerere de înscriere la concurs scrisă de mână și semnată;
  2. CV semnat pe fiecare pagină;
  3. copia actului de identitate;
  4. copiile diplomelor de studii;
  5. copia carnetului de muncă sau, după caz, o adeverință care să ateste vechimea în muncă și, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării postului (conform Ordinului ANFP nr. 192/2013 pentru aprobarea formatului standard al adeverinței care atestă vechimea în muncă și vechimea în specialitatea studiilor);
  6. adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate (adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății Publice.

BIBLIOGRAFIE

  1. Ordonanța Guvernului nr. 65/19 august 1994 privind organizarea activității de expertiză contabilă și a contabililor autorizați, republicată, cu modificările ulterioare;
  2. Regulamentul de Organizare și Funcționare a Corpului Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România, republicat;
  3. Legea 263/2010 din 16 decembrie 2010 privind sistemul unitar de pensii publice
  4. Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 158/2005 privind concediile şi indemnizaţiile de asigurări sociale de sănătate,
  5. Lege 53/2003 din 24 ianuarie 2003, republicată- Codul muncii
  6. Ordonanţa de Urgenţă 111/2010 din  8 decembrie 2010 privind concediul şi indemnizaţia lunară pentru creşterea copiilor.
  7. Hotărârea Guvernului nr. 905/2017 din 14 decembrie 2017 privind registrul general de evidenţă a salariaţilor

Auditor intern – Aparatul Central

Corpul Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România organizează concurs la sediul Aparatului Central din str. Intrarea Pielari nr. 1, sector 4, București, în vederea ocupării unui post de auditor intern în cadrul Compartimentului Audit Intern:

Condiţiile generale de participare:

  • are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
  • cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
  • are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  • are capacitate deplină de exerciţiu;
  • are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
  • îndeplineşte condiţiile de studii şi, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului;
  • nu a fost condamnat definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.

Condiţii specifice și cerințe:

  • înscrierea și participarea la concurs conform Legii nr. 162/2017 și OUG 75/1999;
  • studii superioare economice;
  • să poată semna raportul de audit, conform prevederilor legale în vigoare;
  • cunoștințe foarte bune de operare PC;
  • capacitate de organizare, analiză și sinteză;
  • adaptabilitate, perseverență, bune abilități de comunicare, rezistență la stres, flexibilitate, atenție la detalii și minuțios;
  • abilități de comunicare, de ascultare, atenție la detalii și disponibilitate de lucru în echipă;

Interviul se desfăşoară la sediul Aparatului Central din Str. Intrarea Pielari nr. 1, sector 4, București, după cum urmează:

  • dosarele de înscriere se vor depune până la 07.12.2018 inclusiv, după următorul program: de luni până vineri între orele 08.00-16.00 la sediul CECCAR din București, Intrarea Pielari nr. 1, sector 4;
  • proba scrisă si proba de verificare a competențelor de utilizare PC au loc în data de 14.12.2018, de la ora 12.00;
  • susținerea interviului are loc la data de 14.12.2018, de la ora 14.00.

Acte necesare pentru dosarul de înscriere:

  • cerere de înscriere la concurs;
  • CV, semnat pe fiecare pagină.

Auditor de calitate – Filiala CECCAR Argeș

Corpul Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România organizează concurs, la sediul Filialei CECCAR Argeș din localitatea Pitești, str. Constantin Brâncoveanu nr. 4, în vederea ocupării postului de auditor de calitate, cu contract de muncă pe perioadă determinată, cu program de lucru de 4 ore/zi.

Condiţiile generale pentru persoana care participă la concurs

  • are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
  • cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
  • are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  • are capacitate deplină de exerciţiu;
  • are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
  • îndeplineşte condiţiile de studii şi, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului;
  • nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.

Condiţii specifice și cerințe de participare la concurs:

  • studii superioare economice;
  • are calitatea de expert contabil și experiențã profesionalã de minimum 5 ani;
  • capacitate de analiză şi sinteză;
  • abilităţi excelente de organizare, prioritizare şi comunicare;
  • rezistenţă la stres, flexibilitate, atenţie la detalii, minuţios, perseverenţă şi disponibilitate pentru program prelungit;
  • cunoştinţe Microsoft Office, nivel mediu;
  • comportament profesional integru şi conduită ireproşabilă.

Concursul se desfăşoară la sediul Filialei CECCAR Argeș din localitatea Pitești, str. Constantin Brâncoveanu nr. 4, județul Argeș, după cum urmează:

  • dosarele de înscriere se vor depune până la data 22.11.2018 inclusiv, după următorul program: de luni până vineri între orele 8.00-16.00, la sediul filialei CECCAR Argeș;
  • proba scrisă și proba de verificare a competențelor de utilizare PC au loc în data de 26.11.2018, ora 13.00;
  • susținerea interviului are loc la data de 26.11.2018, ora 14.30.

Acte necesare pentru dosarul de înscriere la concurs:

  • cerere de înscriere la concurs;
  • CV-ul semnat pe fiecare pagină din care să rezulte numărul total de expertize efectuate;
  • copia actului de identitate;
  • copiile diplomelor de studii şi a altor acte care să ateste efectuarea unor specializări;
  • copia carnetului de muncă sau, dupa caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării postului (conform Ordinului ANFP nr. 192/2013 pentru aprobarea formatului standard al adeverinţei care atestă vechimea în muncă şi vechimea în specialitatea studiilor);
  • cazierul judiciar;
  • adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate (adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii Publice).

BIBLIOGRAFIE

  • Ordonanța Guvernului nr. 65/19 august 1994 privind organizarea activității de expertiză contabilă și a contabililor autorizați, republicată;
  • Regulamentul de Organizare și Funcționare a Corpului Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România, republicat;
  • Regulamentul privind auditul de calitate în domeniul serviciilor contabile;
  • Ghidul auditorului de calitate în domeniul serviciilor contabile;
  • Standardul profesional nr.35 privind expertizele contabile;
  • Codul etic național al profesioniștilor contabili. 

Posturi vacante – Filiala CECCAR Dâmbovița (octombrie 2018)

Corpul Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România organizează concurs, la sediul filialei CECCAR Dâmbovița din localitatea Târgoviște, str. Gimnaziului nr. 82, în vederea ocupării a două posturi cu normă întreagă de 8 ore/zi, un post de șef Birou evidență tablou, un post de șef Birou administrativ și un post cu timp de lucru parțial de 4 ore/zi, de auditor de calitate.

Condiţiile generale pentru persoana care participă la concurs:

  • are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  • cunoaște foarte bine limba română, scris și vorbit;
  • are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  • are capacitate deplină de exercițiu;
  • are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  • îndeplinește condițiile de studii și de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului;
  • nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

Condiții specifice și cerințe de participare la concurs:

  • studii superioare pentru postul de șef Birou evidență tablou;
  • studii superioare economice sau medii economice pentru postul de șef Birou administrativ;
  • studii superioare economice și calitatea de expert contabil pentru postul de auditor de calitate;
  • capacitate de analiză și sinteză;
  • capacitate de asimilare rapidă a informațiilor noi;
  • excelente abilități de comunicare (verbal, nonverbal), amabilitate și muncă în echipă;
  • rezistență la stres, flexibilitate, atenție la detalii, minuțios, perseverență;
  • cunoștințe Microsoft Office, nivel bun;
  • navigare internet;
  • capacitate de sistematizare, analiză și sinteza informațiilor;
  • comportament profesional integru și conduită ireproșabilă.

Concursul se desfășoară la sediul filialei CECCAR Dâmbovița din localitatea Târgoviște, str. Gimnaziului nr. 82 , după cum urmează:

  • dosarele de înscriere se vor depune la sediul filialei CECCAR Dâmbovița sau pe email ceccardambovita@ceccardambovita.ropână la data de 14 noiembrie 2018, ora 14.00 și vor fi prezentate în original, la sediu în ziua concursului;
  • proba scrisă constă în verificarea cunoștințelor profesionale dobândite (inclusiv întrebări din bibliografie), proba de verificare a abilităților de utilizare a calculatorului precum și susținerea interviului vor avea loc în data de 14 noiembrie 2018, ora 15.00.

Acte necesare pentru dosarul de înscriere la concurs:

  • cerere de înscriere la concurs scrisă de mână și semnată;
  • CV semnat pe fiecare pagină;
  • copia actului de identitate;
  • copiile diplomelor de studii;
  • copia carnetului de muncă sau, după caz, o adeverință care să ateste vechimea în muncă și, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării postului (conform Ordinului ANFP nr. 192/2013 pentru aprobarea formatului standard al adeverinței care atestă vechimea în muncă și vechimea în specialitatea studiilor);
  • adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate (adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății Publice.

 BIBLIOGRAFIE

 Pentru postul de șef birou evidență tablou 

  1. Ordonanța Guvernului nr. 65/19 august 1994 privind organizarea activității de expertiză contabilă și a contabililor autorizați, republicată;
  2. Regulamentul de Organizare și Funcționare a Corpului Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România, modificat prin Conferința Națională extraordinară din 9.01.2017;
  3. Metodologia de acordare a vizei aprobate prin HCN nr.78/9 ianuarie 2017 (se procura de la sediul filialei CECCAR Dâmbovița) ;
  4. Metodologia de acordare a vizei anuale pentru exercitarea profesiei de expert contabil și contabil autorizat aprobată de Conferința Națională extraordinară din 9.01.2017 (se procura de la sediul filialei CECCAR Dâmbovița) ;
  5. Sistemul de cotizații în cadrul CECCAR aprobat de Conferința Națională extraordinară din 9.01.2017(se procura de la sediul filialei CECCAR Dâmbovița) ;

Pentru postul de șef birou administrativ

  1. Ordonanța Guvernului nr. 65/19 august 1994 privind organizarea activității de expertiză contabilă și a contabililor autorizați, republicată;
  2. Regulamentul de Organizare și Funcționare a Corpului Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România, modificat prin Conferința Națională extraordinară din 9.01.2017;
  3. Ordin nr. 2634 din 2015 privind documentele financiar-contabile;
  4. Decret nr. 209 din 5 iulie 1976 pentru aprobarea Regulamentului operatiilor de casa;
  5. Ordin 3103/2017 privind aprobarea Reglementarilor Contabile pentru persoanele juridice fara scop patrimonial
  6. Legea nr. 82/1991 a contabilitatii, actualizată;
  7. Legea nr. 227/2015- Codul Fiscal;
  8. Legea 70/2015 pentru întărirea disciplinei financiare privind operaţiunile de încasări şi plăţi în numerar;
  9. Normele nr. 5915/2008 privind elaborarea, aprobarea și executarea bugetului de venituri și cheltuieli, fluxurile financiare și evidența contabilă in cadrul CECCAR, cu modificările ulterioare (se procură de la sediul filialei CECCAR Dâmbovița);
  10. Normele 5924/2008 privind organizarea și inventarierea CECCAR, cu modificările ulterioare (se procură de la sediul filialei CECCAR Dâmbovița);
  11. Ordinul nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii;
  12. Ordonanţa de urgenţă nr. 28/1999 republicată privind obligaţia operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscal;
  13. Metodologia de acordare a vizei aprobate prin HCN nr.78/9 ianuarie 2017 (se procură de la sediul filialei CECCAR Dâmbovița);
  14. Metodologia de acordare a vizei anuale pentru exercitarea profesiei de expert contabil și contabil autorizat aprobată de Conferința Națională extraordinară din 9.01.2017 (se procură de la sediul filialei CECCAR Dâmbovița);
  15. Sistemul de cotizații în cadrul CECCAR aprobat de Conferința Națională extraordinară din 9.01.2017(se procură de la sediul filialei CECCAR Dâmbovița);

Pentru postul de auditor

  1. Ordonanța Guvernului nr. 65/19 august 1994 privind organizarea activității de expertiză contabilă și a contabililor autorizați, republicată;
  2. Regulamentul de Organizare și Funcționare a Corpului Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România, modificat prin Conferința Națională extraordinară din 9.01.2017;
  3. Regulamentul privind auditul de calitate în domeniul serviciilor contabile (se procură de la sediul filialei CECCAR Dâmbovița);
  4. Ghidul auditorului de calitate în domeniul serviciilor contabile (se procură de la sediul filialei CECCAR Dâmbovița);
  5. Standardul profesional nr.35 privind expertizele contabile (se procură de la sediul filialei CECCAR Dâmbovița);
  6. Codul etic national al profesioniștilor contabili (se procură de la sediul filialei CECCAR Dâmbovița);

Stimati colegi,

         Va informam ca formularul “Raport de activitate” aferent anului 2017, necesar a fi completat de membri incepand cu anul 2018, va fi disponibil incepand cu data de 15 ianuarie 2018. Acesta se va completa doar electronic, pentru  a fi incarcat on-line sau depus pe suport electronic la filiala, de catre membri.  De asemenea, va informam ca plata cotizatiilor se va putea face si cu cardul.

        Astfel, după data de 15 ianuarie 2018, membrii CECCAR pot solicita viza de exercitare a profesiei.

 

Presedinte CECCAR

 

Prof. Univ. Dr. Robert Aurelian Sova

 

 

FACILITATI PENTRU MEMBRI (incepand cu data de 01.01.2016),userfiles/Adresa 6592 din 2015(1).doc


 CECCAR a incheiat un parteneriat cu Academia de Stiinte Economice Bucuresti privind unele programe postuniversitare de formare profesionala continua. Va prezentam atasate aici informatii  detaliate in acest sens.


 Academia de Studii Economice Bucureşti, în calitate de coordonator şi Corpul Experţilor Contabili şi Contabililor Autorizaţi din România, în calitate de partener derulează, în prezent, proiectul de finanţare europeană cu titlul “Utilizarea TIC pentru servicii de calitate in domeniul financiar contabil”. CECCAR asigură implementarea proiectului la nivel naţional, prin intermediul filialelor sale, astfel ca profesioniştii contabili să beneficieze de cursuri de formare profesională în domeniul TIC gratuite, datorită cofinanţării oferite prin POSDRU. Gasiti aici atasate detalii in acest sens.

 

 CECCAR sprijină sectorul IMM oferind practici contabile de calitate, adaptate cerinţelor actuale. Va rugăm să găsiţi în linkul următor

Articolul realizat pe baza acţiunilor la care CECCAR a fost Partener Principal – Topul Naţional al Firmelor Private, CNIPMMR- material ce conţine ampla luare de cuvânt a Directorului General al CECCAR, ec. Daniela Vulcan, în cadrul plenului lucrărilor găzduite de Topul Naţional.


Urmare analizarii recomandarilor Oficiului National pentru Prevenirea si Combaterea Spalarii Banilor transmise Corpului, prezentam atasat "Standarsele Internationale privind combaterea spalarii banilor si finantarea terorismului" pentru a fi avute in vedere impreuna cu Ghidul expertilor contabili si al contabililor autorizati in activitatea de prevenire si combatere a spalarii banilor.


 

Oficiul National pentru Prevenirea si Combaterea Spalarii Banilor ne-a pus la dispozitie "Manualul pentru abordarea pe baza de risc si indicatori de tranzactii suspecte", un document suport pentru persoanele cu atributii in analiza tranzactiilor suspecte in procesul de indeplinire a obligatiilor ce le revin in conformitate cu prevederile legislatiei privind combaterea sparaii banilor si a finantarii terorismului. Varainata electronica a manualului se regaseste pe web site-ul Oficiului (www.oncsn.ro) la sectiunea "Programe instruire- Ghiduri/ manuale".


Ca urmare a activitatilor constante desfasurate de Conducerea Corpului pe linia clarificarii statutului de expert contabil  si prestarea serviciilor in piata potrivit standardelor si reglementarilor CECCAR,  s-a reusit  modificarea anexei la Ordinul ministrului muncii, familiei şi protecţiei sociale nr. 1.918/2011 pentru aprobarea procedurii şi actelor pe care angajatorii sunt obligaţi să le prezinte la inspectoratul teritorial de muncă pentru obţinerea parolei, precum şi a procedurii privind transmiterea registrului general de evidenţă a salariaţilor în format electronic, fiind emis Ordinul 2822/20.12.2011 publicat in  Monitorul Oficial al Romaniei nr. 920/23.12.2011 acordându-se astfel posibilitatea ca membrii CECCAR care desfășoară activitate prin intermediul cabinetelor individuale să presteze servicii de intocmire a Revisal.


Va prezentam atasat Adresa nr. 13097/ 30.11.2011 privind exceptia de neconstitutionalitate a dispozitiilor art.7 din OG 65/ 1994. exceptie de neconstitutionalitate.pdf


  Va prezentam atasat Legea nr. 208 din 11 noiembrie 2010 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei Guvernului nr. 2/2000 privind organizarea activităţii de expertiză tehnică judiciară şi extrajudiciară. LEGE Nr208(2).doc


In Monitorul Oficial nr. 714/ 26.10.2010 a fost publicata Legea nr. 202/ 2010 privind unele masuri pentru accelerarea solutionarii proceselor. La art. 24 din legea mentionata mai sus, este prevazuta modificarea art. 201 din Codul de procedura civila, dupa cum urmeaza: Art_ 201 din Legea nr_ 202.doc


 

 





E-mail:

   © Corpul Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania, 2009